Uppskrivningen !

Yes yes yes! Fan vad gött att jag fick godkänt, nu behöver jag aldrig mer läsa i den där förbannade teoriboken eller sitta vid datorn och svara på tråkiga frågor!! Moahahahaha 61 poäng fick jag dessutom =D

Nu är jag helt förvirrad över om jag verkligen vill läsa vidare på universitetet direkt.. eller ska jag jobba? tänk om jag inte får något jobb då? Det kanske är bra att vänta och få mer "livserfarenhet"... vad vet jag...

Jag vill ha en vovve!!!! Jag vill ha en border collie så jag kan börja träna agility... det ser kul ut :) Jag var inne på en hemsida förut och kollade lite på en organisation som räddar hundar som har blivit övergivna från Irland. När man ser bilderna på de där hundarna så skulle det kännas så himla hjärtlöst att köpa en hund från en kennel när det faktiskt finns valpar som hotas av avlivning :( aja...jag kan ju inte skaffa hund nu i alla fall =/

Midwinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0