Prov i marknadsföring

Idag hade vi marknadsföringsprov.. Fan vad segt, läste igenom kapitlena typ 3 gånger igår kväll så jag kände mig ju inte sååå jäkla bra förberedd. Men men, det gick nog bra iaf. Förra provet gjorde ju det... Är lite nervös nu för jag måste verkligen komma upp i rätt snitt för att komma in på det programmet jag har tänkt mig. Det blir väl till att plugga vidare direkt trots allt. Dumt bara att skjuta upp det när man vet ungefär vad man vill göra, och dessutom inte har något jobb. Man kan ju alltid hoppa av om det inte funkar ;) Haha positivt. Snart har jag uppkörning, fast datumet är hemligt (ifall jag kuggar)... Vilket jag antagligen kommer göra ;)

På fredag blir det utgång till Wickan, för att se Neverstore och Violent by Design (forna Bullit vad jag förstår). Yes.

Midwinter

Kommentarer
Postat av: munshin

Är du en 19 årig MAN marius? ;)

2007-03-22 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0