Måndag (...)

Måndagar är ju alltid lika roliga verkligen. Att se Anna förgyllde dessutom dagen också, varför har man helger för egentligen? Bläääääää nej jag kan inte ens låtsas. Ni hade förstått om ni också var tvungna att se Anna varenda dag som min klass... Marknadsföring, affärsjuridik och juridik... nej hennes ämnen är inte så jävla roliga som hon verkar tro. På lunchrasten så roade jag och mina kompisar oss med att åka bil till Prix och köpa godis. Jag förbannar den som uppfann godiset. Haha !

Nu sitter jag och lyssnar på låtarna från melodifestivalen :) Fattar inte att jag inte har tröttnat än! Men rätt låt vann hursomhelst. Han är cool Ola Salo. Nej nu blir det till att plugga spanska och konjunktiv. Får ju inte göra Dávid besviken liksom.

Midwinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0