Jag <3 vädret

Underbart väder : ) äntligen lite solsken... och typ 20 grader redan i mars, helt otroligt. Har ska i alla fall inte klagas =D Idag har Kim och jag varit på Arena Reklam och fixat lite med våra studenttröjor som vi ska sälja.. så nu känns det i alla fall som att man har lite bättre koll. Dessutom har nästan hela klassen skrivit upp sig som intresserade än så länge. Affärerna blomstrar ; )

Snälla studenten skynda dig för jag orkar inte med en viss lärare vars namn innehåller 4 bokstäver som dessutom blir samma namn baklänges. Ingen nämnd. Hela klassen kommer snart gå in i väggen. Blääääää

Ikväll ska Kim och jag på spinning... känner inte direkt för det eftersom jag inte har sovit nånting inatt. Men det är hur bra träning som helst och det behövs verkligen.

Tjohej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0